پسر جان
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ..ببین بخند.. و آدرس doset-nadaram.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

پسر جان!


 

افتخار می‌کنی هر روز با احساس یک دختر بازی می‌کنی

و میروی پزش را به

دوستانت میدهی که «با اینم آره!»


که همه آویزونتن؟


 

افتخار میکنی از 10تا کلمه‌ات 1000 تایش فحش است

و احترام گذاشتن به هیچ کس

را بلد نیستی؟


 

افتخار میکنی که بگویی اهل تعهد نیستی

و «دختر واسه بازی دادنه»؟


 

همه این کارها را می‌کنی که فردا که ازدواج کردی

مثلا دلت نخواهد...فکر کن دلی

که مریض شد دلش نخواهد....فکر کن یک درصد!


 

احساس می‌کنی که خیلی شاخی

که در یک لحظه با هزار نفری؟


 

 

نه عزیز من! این‌ها افتخار نیست....عقده‌ست....کمبود است


 

*به سلامتی همه پسرهای باغیرت

که با دل هیچ کسی بازی نمی‌کنند*

 

 

هرچند همچین پسری نسلش منقرض نشدههههه



 



نظرات شما عزیزان:

اشکان
ساعت19:20---21 مرداد 1392
سلام سمیزا

شناختی؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: سهلم عزیزم اره داداشی جونم


محمدشادمهر
ساعت13:46---28 خرداد 1392
من محمدشادمهر به عنوان یه پسر صمیمی و دوست داشتنی واقعا جذاب اعتراف میکنم دوست دختری نداشتم...تنهایی رو دوست دارم چون خودمونم خوب میدونیم شورش در اومده، بچه بازی وارد عشق شده...فیلم های خارجی وارد عشق شده...بین ده تا دوست پسر یا دختر داشتن عادی شده...کارای خیلی بدترم که....وای وای وای...بی خیال وبلاگتون قشنگ...مرسی به وبلاگ شادمهرم بیاید...

نفس
ساعت9:09---17 اسفند 1391
سلام دوست عزیز
مطلبت خوبه
حاضر به تبادل لینک هستم
گرخواستی اطلاع دهید


نفس
ساعت9:09---17 اسفند 1391
سلام دوست عزیز
مطلبت خوبه
حاضر به تبادل لینک هستم
گرخواستی اطلاع دهید


نفس
ساعت9:09---17 اسفند 1391
سلام دوست عزیز
مطلبت خوبه
حاضر به تبادل لینک هستم
گرخواستی اطلاع دهید


نفس
ساعت9:09---17 اسفند 1391
سلام دوست عزیز
مطلبت خوبه
حاضر به تبادل لینک هستم
گرخواستی اطلاع دهید


نفس
ساعت9:09---17 اسفند 1391
سلام دوست عزیز
مطلبت خوبه
حاضر به تبادل لینک هستم
گرخواستی اطلاع دهید


مینا
ساعت19:45---12 اسفند 1391
وبتتتتتتت خیلی توپه فقط رنگای قلمت چش و چال آدمو در میاره..
شرمنده!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:, ] [ 19:36 ] [ سمیرا ]

درباره وبلاگ

✔ مــــ ن ✔ نهـــ قدیسهــــ امـــ ✔ نهـــ فاحشهــــ ✔ مـ ن تنهآ یِـــکـــــ زَنَمـــــ ✔ پیچــ ـــو تآبهــ انداممــ زیبآستـــ ✔ مـــ ن نهـــ تحریکـــ کُنَندَمـــ ✔ نهــــــ کآلآیـ ی دردستآنـــِ مَردانهـــ اَتـــ ✔ بِخوانـــ مَرآ بآ ندایــــِ عشـــ ق ✔ نهــــ بآ هَوَسَتـــ
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 55
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 71
بازدید ماه : 55
بازدید کل : 29289
تعداد مطالب : 302
تعداد نظرات : 130
تعداد آنلاین : 1